tirsdag 28. september 2010

Kirkenes



Så dro vi en tur til Kirknes. Jippi i flykasse sammen med meg og Guri i flykasse i lasterommet.
Så reiste vi til Kirkenes. Ankom onsdag. Hadde omvisning på Grense Jacobselv, vi så russland, men gikk ikke over. Masse flott natur og fint å se.
Torsdag var vi på museet om krigen og så dømte vi en A-prøve, som gikk litt bra. men vi må ta om igjen sporet. Det var litt for mange soldater i sporet til at det gikk bra.
Nå var vi havnet i Neiden og der var det like flott.
Fredag : Teigsøk med Guri og 2 observatører som skulle lære om GPS, gikk bra helt til Guri fant 2 Rein som hun løp etter. Hun var heldigvis ikke lenge vekke, bare noen minutter. Etter det gikk vi litt til, men så dro i tilbake og trente med dem andre.
Lørdag: Rundering med Guri, det flotte terrenget og vi hadde utslag på 100 til 150 meter og gode halsmeldinger, men fremdeles litt problemer med at hun forlater figurant etter å ha sleiket dem i fjeset og hilst litt på dem, men springer så i full fart tilbake og melder med halsmelding på dem. Hmmmm, ting skal ikke være lett.
Søndag: Idag fungerte alt bra. 2 økter med rundering og utslag på 100 meter og vel så det, med meget gode halsmeldinger. idag var jeg kjemepfonøyd. Lurer litt på om det kanskje har vært for mye ruintrening med hals for nært, slik at når Guri ikke ser meg ¨så må hun sjekke hvor jeg er før hun halser. Ikke vet jeg. men nå funker det ivertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar